Nie mam własnej bazy odbiorców, co robić?

Kiedy stawiasz pierwsze kroki w e-mail marketingu zapewne w następnej kolejności zastanawiasz się nad zagadnieniem pozyskania bazy odbiorców. Jest to kluczowa sprawa, gdyż to od niej zależy skuteczność wysyłanych przez Ciebie kampanii. W związku z tym przedstawiamy Ci dwie drogi rozwiązania (w zależności od Twoich potrzeb wybierz taką, która będzie najbardziej odpowiednia):
1. Budowanie bazy „od zera” z GreenSenderem:
Nasz system umożliwia wygenerowanie formularza kontaktowego służącego do zapisu osób zainteresowanych Twoimi newsletterami. Wygenerowany kod formularza zapisów umieszczasz na własnej stronie internetowej. Oprócz tego udostępniamy Ci narzędzie do tworzenia własnych powiadomień e-mail dla zapisu oraz wypisu, by lepiej spersonalizować treść powitalną jak i pożegnalną dla odbiorców (aby dowiedzieć się więcej na ten temat, kliknij tutaj).
 

Plusy?

Pozyskiwanie w ten sposób odbiorców daje Ci gwarancję na to, iż będą to wyłącznie zainteresowane osoby Twoimi ofertami. Masz także możliwość wglądu oraz edycji zapisanych odbiorców.

 
Przykładowo wygenerowany kod formularza:

 
2. Zakup bazy należącej do DBMS Sp.z.o.o:

Jeśli zależy Ci na czasie bądź nie masz możliwości aby zbudować własną bazę, oferujemy zakup profilowanej bazy w sklepie internetowym DBMS Sp.z.o.o. Jeśli masz więcej pytań, bądź potrzebujesz pomocy przy dobieraniu odpowiedniego profilu, skontaktuj się z nami.

 

Plusy?

Gwarancja uzyskania określonej liczby odbiorców zainteresowanych tematyką Twojej działalności. Masz także szereg możliwości i kombinacji przy dobieraniu profilu bazy, które z pewnością pozwolą Ci odnaleźć pożądaną grupę odbiorców. Co ważne, wszystkie zbiory są zarejestrowane są u Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych – w związku z tym nabywasz legalnie prawo do wykonania wysyłki.

 

 
 
 

  • Czy artykuł był pomocny?
  • tak   nie

Prowadź efektywną komunikację e-mailingową
i zostań teraz e-marketerem wzrostu twojej firmy