Bazy odbiorców: Personalizacja powiadomień e-mail

Personalizacja powiadomień e-mail daje Ci możliwość dostosowania wyglądu i charakteru powiadomień w zależności od typu bazy – przykładowo baza prawników będzie spodziewała się poważnego i stonowanego powiadomienia w przeciwieństwie do młodych ludzi preferujących komunikację luźną i nieformalną.
 
 

Istnieją dwa typy szablonów powiadomień:

  • Globalne – skonfigurowane powiadomienie będzie działało dla wszystkich baz
  • Indywidualne – stworzone powiadomienie będzie funkcjonowało w obrębie konkretnej bazy

 

Działanie globalne:

Aby wejść w kreator ustawień globalnych, wybierz z górnego menu zakładkę Bazy odbiorców, a następnie kliknij w Konfiguracja globalna:

 
Za pomocą przełącznika wybierz formę zapisu do bazy single opt-in lub double opt-in oraz kliknij przycisk Zapisz. Następnie przy użyciu przycisku wybierz ,który szablon powiadomienia chcesz edytować:

 
Do projektowania powiadomień udostępniamy edytor BeeFree:

 
UWAGA! W przypadku nieaktywowania szablonu (za pomocą przełącznika nad edytorem), odbiorcy będą otrzymywali globalnie domyślne systemowe powiadomienia:

 
Aby zapisać szablon, kliknij w przycisk Zapisz:

 

Działanie indywidualne:

Aby spersonalizować powiadomienia dla konkretnej bazy przejdź do listy, a następnie kliknij w Edytuj:

 
Tutaj za pomocą widocznego suwaka wyłącz ustawienia globalne dla bazy (jeśli pozostawisz go włączony dla tej bazy odbiorców będzie używany szablon zgodny z konfiguracją globalną):

 
Konfiguracja powiadomień indywidualnych dla bazy jest analogiczna do globalnej, a jedynie różnią się tym, kiedy zostaną użyte.

 
 

  • Czy artykuł był pomocny?
  • tak   nie

Prowadź efektywną komunikację e-mailingową
i zostań teraz e-marketerem wzrostu twojej firmy