Jak wysłać kampanię SMS ? – krok po kroku

 
 

  1. W panelu poniżej górnego Menu (po otwarciu zakładki „Kampanie”) klikamy przycisk „Utwórz kampanię”:

1

  1. Wpisujemy nazwę kampanii:

2

  1. W sekcji „Dodaj moduł” wybieramy moduł który nas interesuje. W tym wypadku będzie to moduł „SMS”.

3

  1. Wpisujemy nazwę modułu SMS.

Tutaj możemy wybrać nadawcę z listy bądź utworzyć nowego. Aby to zrobić korzystamy z opcji „utwórz nowego”

4

  1. Wpisujemy, wybraną przez nas nazwę nadawcy. Następnie akceptujemy regulamin i klikamy „Dalej”.

5

Nasz nadawca SMS’a będzie oczekiwał na potwierdzenie administratora.


6

  1. Wracamy do „Moje kampanie” -> w „Szkice” naciskamy „Edytuj” na wybranej kampanii -> dodajemy Moduł SMS z utworzonym nadawcą.

7

  1. W następnej kolejności wpisujemy treść wiadomości SMS. Mamy także możliwość wstawienia przykładowych danych użytkownika w zawartość wiadomości tekstowej oraz możemy ustawić datę i godzinę planowanej wysyłki. Podczas pisania wiadomości tekstowej są naliczane znaki – dzięki temu możemy na bieżąco śledzić koszt jednego SMS’a dla naszej wysyłki.

8
 
Za pomocą suwaka: „Zachowaj znaki specjalne” uwzględniasz w Twojej wiadomości te znaki, których brak na poniższej liście:

 
Potem klikamy w przycisk „Dalej”
 
 

  1. Aby dodać bazę odbiorców do naszej Kampanii, należy kliknąć w „Baza odbiorców”.

 
9

  1. W poniższym widoku mamy opcję wyboru bazy odbiorców już z istniejącej bazy bądź dodania nowej z pliku – wybieramy opcję dodania bazy odbiorców z pliku:

 
10

  1. Po zaimportowaniu odpowiednio przygotowanego pliku *csv przechodzimy do okna, gdzie możemy edytować niestandardowe pola.

11

  1. Po skonfigurowaniu bazy klikamy przycisk „Dodaj odbiorców” po czym będziemy musieli poczekać aż nasza baza odbiorców zostanie zaimportowana do systemu.

12

  1. Po zaimportowaniu kontaktów nasza kampania jest gotowa do wysyłki i pozostaje nam ostatnia czynności czyli uruchomienie kampanii oraz obserwowanie statusu wysyłki oraz raportów.

13

Możesz również uruchomić kampanię w podsumowaniu:

14
 
 

  • Czy artykuł był pomocny?
  • tak   nie

Prowadź efektywną komunikację e-mailingową
i zostań teraz e-marketerem wzrostu twojej firmy