Trigery i reguły w kampanii e-mail

Aby zautomatyzować wysyłkę kampanii email, możesz skorzystać z szerokiej gamy warunków, dzięki którym ustalisz kiedy i w jakich okolicznościach Twoja następna wiadomość zostanie automatycznie wysłana do odbiorcy.

Listę dostępnych warunków, znajdziesz w menu „Warunków”, widocznym na samym dole kreatora kreacji email.

Interakcje

Dostępne Warunki to:

– Dostarczony

– Niedostarczony

– Otworzony

– Nieotworzony

– Kliknięty link

– Niekliknięty link

– Wysłano

Interacja Status

 

Po wybraniu przez Ciebie jednej z opcji, możesz wybrać również czas po jakim kolejna wiadomość zostanie wysłana.  Zrobisz to poprzez zaznaczenie pola „Opóźnienie czasowe”.
 
 

  • Czy artykuł był pomocny?
  • tak   nie

Prowadź efektywną komunikację e-mailingową
i zostań teraz e-marketerem wzrostu twojej firmy