Testy A/B kampanii e-mail

Dzięki testom A/B możesz sprawdzić która z dwóch wersji tematu wiadomości lub nazwy nadawcy, jest skuteczniejsza.

Dwie podane przez Ciebie wersje tematu wiadomości lub nazwy nadawcy, zostają wysłane do tej samej próbki odbiorców. Następnie GreenSender sam wybiera wariant, który odnosi lepszy efekt.

Aby przeprowadzić test A/B należy:

  1. Po skonfigurowaniu wiadomości przechodzimy do sekcji Testy A/B.

TestyAB

 

  • Wybieramy czy chcemy testować – temat czy nazwę nadawcy wiadomości:
  • Wpisujemy obie wersje w pola „Wersja A”, „Wersja B”:
  • Wybieramy rozmiar próbki (może to być 25% lub 50% wielkości bazy):
  1. Po wystartowaniu kampanii do części bazy określonej w rozmiarze próbki zostaną wysłane testy A/B, natomiast do pozostałej części bazy zostanie wysłana wersja która w testach wypadła jako skuteczniejsza.

 
 

  • Czy artykuł był pomocny?
  • tak   nie

Prowadź efektywną komunikację e-mailingową
i zostań teraz e-marketerem wzrostu twojej firmy