Spam Testy kampanii e-mail

Każdorazowo po zapisaniu Twojej kreacji GreenSender przeprowadzi testy spamowe. Dowiesz się z nich jakie elementy Twojej kreacji wymagają dodatkowej uwagi i co powinno zostać poprawione przed wysyłką.

spam0

Dodatkowo, test ocenia Twoją kreację i przyznaje jej odpowiednia ilość punktów. W tym wypadku im mniej punktów – tym lepiej.

Przykład kreacji z wieloma punktami spamowymi:

Spam22

Optymalnie Twoja kreacja nie powinna zawierać żadnych punktów spamowych, aby bez problemu dotrzeć do klienta. Dbamy o treści i przygotowanie kreacji, sprawdzamy poprawność i informujemy na podsumowaniu co należy poprawić. Kreacja nie powinna mieć więcej niż 3 punkty. Wysyłka wiadomości powyżej 3 punktów spamowych jest automatycznie blokowana przez GreenSender, do momentu jej poprawienia.

 

  • Czy artykuł był pomocny?
  • tak   nie

Prowadź efektywną komunikację e-mailingową
i zostań teraz e-marketerem wzrostu twojej firmy