Jak przygotować kampanię hybrydową? 

Aby przygotować kampanię hybrydową, postępuj dokładnie w taki sam sposób jak w przypadku tworzenia zwyczajnej kampanii.

Jedyną różnicą jest konieczność ustalenia przez Ciebie warunków dosyłania kolejnych wiadomości.

Kiedy poprawnie skonfigurujesz już swoją pierwszą wiadomość. Skorzystaj z okna warunków, widocznego na dole okna kreatora kampanii i wybierz odpowiedni moduł (SMS lub email).

Następnie, wybierz warunek w polu „Interakcja” i ustaw opóźnienie czasowe. Po kliknięciu przycisku „Dodaj” Twój pierwszy moduł jest gotowy do konfiguracji.

Aby to zrobić kliknij w napis nazwy modułu [Nieskonfigurowana]. Gdy to zrobisz, będziesz mieć możliwość dokładniej konfiguracji Twojego modułu – dokładnie tak, jak ma to miejsce w przypadku zwyczajnej kampanii. Pamiętaj, że możesz dodać więcej niż jeden moduł do swojej kampanii.

Interakcje

Wybierz docelowy moduł:

Interakcja1

 

Dostępne warunki:

Interacja Status
 
Po powrocie do listy z modułami kampanii zobaczysz graficzne drzewo z ustawionymi przez Ciebie interakcjami:

 
 

  • Czy artykuł był pomocny?
  • tak   nie

Prowadź efektywną komunikację e-mailingową
i zostań teraz e-marketerem wzrostu twojej firmy