Konto firmowe a konto prywatne

 

W ustawieniach konta masz możliwość dokonania wyboru, czy Twoje konto ma charakter firmowy czy też prywatny. Dlaczego ma to znaczenie? Otóż w zależności od wybranego przez Ciebie typu, odbiorcy po zrezygnowaniu z subskrybcji zobaczą landing po wypisie, gdzie będą widoczne dane dotyczące właściciela bazy oraz dane kontaktowe:

 
1. Dla konta firmowego (przykład):

 
2. Dla konta prywatnego (przykład):

 

UWAGA!

W domyślnym ustawieniu Twoje konto ma charakter firmowy – wobec tego jeśli nie uzupełniłeś wcześniej danych firmowych, start kampanii nie będzie możliwy pomimo prawidłowej konfiguracji jej wszystkich elementów:


 

Jak mogę uzupełnić dane firmowe?

1. Przejdź do zakładki „Ustawienia”:

 
2. Znajdziesz się w miejscu, gdzie możesz edytować dane dotyczące Twojego konta, w tym także dane firmowe:

 
3. Aby zapisać zmiany, użyj przycisku Zapisz:

 

Jak mogę zmienić typ konta?

1. Przejdź do zakładki „Ustawienia”:

 
2. Pod danymi podstawowymi konta znajdziesz suwak, przy pomocy którego zmieniasz typ konta (nieaktywny oznacza typ konta prywatnego):

 
3. Aby zapisać zmiany, użyj przycisku Zapisz:

 
 

  • Czy artykuł był pomocny?
  • tak   nie

Prowadź efektywną komunikację e-mailingową
i zostań teraz e-marketerem wzrostu twojej firmy