Remarketing mailowy i popupy – skrypt

Znacząca część klientów wchodzących na stronę sklepu internetowego, szuka konkretnego produktu czy usługi, jednak tylko część z odwiedzających decyduje się na zakup.

Porzucone koszyki są często spotykanym problemem w branży e-commerce. Na szczęście jest na to kilka sprawdzonych metod:

Dzięki oknom PopUP możesz wyświetlić osobom odwiedzjącym Twoją stronę dowolny komunikat i zachęcić je do zapisania się do Twojej bazy odbiorców, budując w ten sposób długoterminową relację z klientem.

Skrypt analityczny GreenSender działa podobnie do skryptów analitycznych google, z tą różnicą, że pozwala zidentyfikować osoby odwiedzające Twoją stronę www.

Ma to nieocenioną wartość przy prowadzeniu kampanii email. Z pomocą skryptów dowiedz się którzy klienci odwiedzili Twoją stronę i co na niej robili.

Tego typu dane są przydatne przy ratowaniu porzuconych koszyków, działaniach remarketingowych, czy badaniu przepływu użytkowników na nowej stronie www.

Remarketing mailowy w połączeniu ze skryptem analitycznym GreenSender pozwoli Ci wysłać wiadomość do osób, które odwiedził Twoją stronę www i w normalnych warunkach przepadły by bez śladu. W ten sposób masz pewność ,że dotrzesz tylko do osób, które są zainteresowane Twoją usługą czy produktem.

Jeśli interesuje Cię któreś z powyższych rozwiązań, skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów.

  • Czy artykuł był pomocny?
  • tak   nie

Prowadź efektywną komunikację e-mailingową
i zostań teraz e-marketerem wzrostu twojej firmy