Jakie wymogi techniczne powinna spełniać moja kreacja? 

 

  1. Szablon powinien być zakodowany w HTML w postaci pliku index.html. spakowanego w plik *.zip
  2. Szablon Nie powinien zawierać skryptów JavaScript i styli zewnętrznych.
  3. Kreacja powinna zawierać większą objętość tekstu w stosunku do zdjęć
  4. Zdjęcia powinny być osadzone na serwerze Zleceniodawcy, w innym przypadku kreacja powinna być spakowana w *.zip wraz ze zdjęciami.
  5. Optymalna szerokość kreacji to 600px.
  6. Cały szkielet szablonu maila powinien być osadzony w tabeli (opcjonalnie: aby Twoja kreacja wyświetlała się wyśrodkowana w programach pocztowych, należy osadzić tabelę w znaczniku <center>)
  7. Waga kreacji powinna maksymalnie wynosić 400kb
  8. Kodowanie znaków w wiadomości deklaruj w UTF-8.
  9. Stosuj teksty alternatywne – pozwala to Twoim odbiorcom na zobaczenie tego, co kryje się pod niewyświetlonym obrazkiem
  10. Używaj tzw. fontów bezpiecznych – pozwoli to na prawidłowe wyświetlenie tekstu w kreacji mailingowej u Twoich odbiorców.
    Fontami bezpiecznymi są między innymi:

    • Times New Roman,
    • Arial,
    • Helvetica,
    • Tahoma,
    • Verdana,
    • Georgia
  11. Na dole kreacji powinna znajdować się odpowiednia stopka, składająca się z:

– stopki klienta
– linku do wypisania
wzór:
Jeżeli chcesz się wypisać z listy i nie otrzymywać od nas wiadomości<a href=”{link do wypisania}” title=”Zrezyguj”>kliknij</a>

  1. jeśli mailing jest wysyłany do bazy DBMS również stopki bazy.

 

Dla Ułatwienia można skorzystać z poniższego kodu html, (Stopka – pełny HTML)  Dzięki któremu od razu dodasz stopkę + link do wypisania.  Przycisk  do dodania stopki – „Stopka – pełny HTML” znajdziesz w tym miejscu:

DodanieStopki
 

Po dodaniu stopka wygląda w następujący sposób:

Stopka

 

W miejsce STOPKA KLIENTA – należy wpisać dane własnej firmy lub klienta. Reszta kodu pozostaje bez zmian.

W przypadku wysyłki do własnej bazy – innej od bazy zamówionej w DBMS, należy usunąć pole {STOPKA}
 
Więcej informacji na temat systemowej stopki bazy znajdziesz tutaj.
 
 

  • Czy artykuł był pomocny?
  • tak   nie

Prowadź efektywną komunikację e-mailingową
i zostań teraz e-marketerem wzrostu twojej firmy