Nadawcy e-mail – nie mam potwierdzenia weryfikacji, co zrobić?

Po wprowadzeniu nowego adresu e-mail nadawcy w danych modułu należy zweryfikować własność tego adresu. Dzieje się to poprzez automatyczne wysłanie na podany adres e-maila z linkiem weryfikacyjnym. Czasami jednak zdarza się tak, iż z jakiejś przyczyny nie odnajdujemy w skrzynce pocztowej wiadomości z weryfikacją.
Poniżej krok po kroku przedstawiamy rozwiązanie:

 
1. Przejdź do zakładki Ustawienia, znajdującej się w górnym menu:

 
2. Następnie wybierz Nadawcy e-mail:

 

3. Po przejściu zobaczysz listę Twoich wszystkich istniejących nadawców e-mail wraz ze statusem Aktywny/Niepotwierdzony:


 
Dla adresów e-mail ze statusem Niepotwierdzony możesz ponownie wysłać e-mail potwierdzający:

  • Czy artykuł był pomocny?
  • tak   nie

Prowadź efektywną komunikację e-mailingową
i zostań teraz e-marketerem wzrostu twojej firmy